قرنِ آخر

دوشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۵، ۰۲:۱۲ ب.ظ

14 مرداد پرسیدی: برنامه‌ات برای تابستان بعد از کنکور چیست؟

خجالت کشیدم بگویم: تو.

گفتم: هیچی.

  • Avilet

دیدگاه‌ها (۵)

این تابستونه بعد کنکور حکم آزادی بعد زندانو داره :(
پاسخ:
همچینم آزادی نیست منتظر نتایجه آدم:))
خب پس اگر یه وخت سر زدی کامنت بذار .. چون فعلن منم که هی دارم میام اینجا :/ اگرم کنجکاوی نمیکردم عمرن میفهمیدم که شما هنوز زنده ای و اینا 
😊😉
پاسخ:
شما میای ولی سخت به یاد میارم پست‌ها رو خونده باشی والا:))
منم سر میزنم حتما
چون یه کامنت قبل از این گذاشته بودم، دیگه نمیخواستم بذارم یکی دیگه؛ ولی دلم نیومد از مبحث شیرین پانتومیم بگذرم.
اولین باری که پانتومیم بازی کردم با یکی از دوستام در فاصله ی بین جیم شدن از آخرین جلسه ی کلاس ریاضی تابستانه تا وقتی یکی بیاد ببرتمون خونه؛ بود.
از جمله مفاهیم اجرایی هم میتونم به اینا اشاره کنم :
" قبرِ مادرِ خانم معصومی" ( سال اول دبیرستان که بودیم مادر یکی از دبیرا فوت کرده بود )
" اون چسب بینی خانم رجبی که انداختش تو سطل آشغال" ( یکی از دبیرای خیلی با پرستیژمون همون سال دماغشُ عمل کرد )
" اُلُویت" ( یه دبیر سختگیری داشتیم که به اولویت (Olaviat) میگفت (Oloviat) و اون فضای خشن کلاسش به طرز بدی بارِ فان میگرفت )
و یه سری چیزایی از این قبیل

یاد آوری ـشون هم خوب بود، با تشکر:))

راستی این کامنت برای سال ۹۳ است. خوشحال میشوم بعد از دو سال باز هم سری بزنید :))
پاسخ:
ممنونم سر که میزنم :))
سلام کامنتتان را پای پست پانتومیم و جلال آل احمد خواندم ‌و خواستم ببینم سر زنده و اکتیو تشریف دارید یا نه. :/
پاسخ:
متأسفانه کامنت مذکور رو به خاطر نمیارم:))
  • ربولی حسن کور
  • سلام 
    عالی بود 
    پاسخ:
    سلام
    متشکرم ازتون
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی